Akimirka iš T. Hilfiger madų šou su supermodeliu Gigi Hadid
Kompanija, pradėjusi nuo drabužių kolekcijų vyrams ir ilgainiui jas papildžiusi moterų bei vaikų linijomis, 1992 metais buvo įtraukta į akcijų biržą. Taip siekta pritraukti kapitalo, reikalingo aksesuarų ir akinių kolekcijoms. Akiniai iki šiol kuriami su ypatingu dėmesiu detalėms, išlaikant prekių ženklo unikalumą, todėl jie yra mėgstami ir vertinami vartotojų visame pasaulyje. Jei ieškote ryškaus, šiuolaikinio stiliaus ir nesenstančios klasikos dermės – „Tommy Hilfiger“ yra puikus pasirinkimas visai šeimai – nuo mažiausio iki didžiausio.
Akinių kolekcijose dominuoja ikoniški prekių ženklo elementai. Vėliava perteikia amerikietišką dvasią trimis spalvomis: mėlyna, balta ir raudona. Ji visada matoma ant išorinės akinių kojelės pusės. Vienas atpažįstamiausių ženklo akcentų – pique (korėto audinio) sportinio stiliaus polo marškinėliai. Audinio tekstūra atkartojama „Sporty Leisure“ akinių kolekcijoje. Šis išskirtinis elementas yra istorinė ir ilgus metus kolekcijose naudojama detalė. TH monograma, sudaryta iš dviejų raidžių, T ir H, išlaiko „tobulai netobulą“ pusiausvyrą. Ji suteikia elegancijos. Trispalvė juostelė, kaip išskirtinė detalė, visuomet puošia akinių kairės kojelės galą. Taip subtiliai pabrėžiama klasikinė, amerikietiška ir laisva prekių ženklo dvasia.